glitter-graphics.com CORETAN DARI ANNA

Saturday 20 August 2011

Tahniah..Tahniah..Tahniah..

Tahniah kepada mereka yang menjadi antara 10 followers terawal saya..

Nabihan (yan)
Siti Sukhada (sue)
Faridah Ali (kak dah)
Liezz man
Syani (aisyah)
Ishak Saman
Zizie
Tengku Yuzaimie Idham
Itaijoe73
Najib

tp sebagai menggenang mereka yang terawal..saya juga ingin memberi 2 voucher tambahan kpd hani syani 
(aisyah) dan Salbiah Naz Mansor krn mereka juga antara yang terawal..

~ ramai mmg ramai..sampai penuh hall

Tahniah..Tahniah..
Voucher nie adalah khas utk wanita agar sama2 kita kekal anggun cantik disayangi suami..
Makesure anda semua emailkn saya butiran diri anda (yg penting no phone jer) untuk senang dihubungi..
Kalau sesiapa yg dh ada phone saya sms jer k..(semua nie kwn2 gak)
Tahniah sekali lagi..
kepada mereka yang lain insyaallah saya akn beri kpada anda nnt..
yg penting kena follow kay..
Jom kita pastikan Kecantikan..Kesihatan dan Kekayaan milik kita..

~ bersama Mek Salam Pantai Timur
semasa perasmian Progam 3K

No comments:

Post a Comment